ביטוח דירה – מדד 2022
מדד שירות בביטוח סיכון חיים בלבד
תשלום תביעות
משוקלל
שיעור תשלום תביעות
מהירות טיפול בתביעות
טיפול בלקוחות
תלונות ציבור
זמן מענה טלפוני
כלים דיגיטליים
שומרה
90
92
91
93
86
92
93
79
ליברה
89
97
97
96
94
75
66
96
הפניקס
88
93
88
97
83
90
83
91
ביטוח ישיר
87
90
86
93
85
85
86
93
ביטוח חקלאי
87
88
86
91
86
94
87
68
כלל
86
89
80
98
81
87
83
89
AIG
85
96
93
99
86
79
53
83
מגדל
85
88
84
93
81
88
83
83
הכשרה
85
88
79
98
78
85
92
89
הראל
84
88
81
95
84
90
61
90
איילון
84
88
82
93
81
85
80
80
מנורה
82
86
81
91
81
81
67
81
שלמה
80
82
82
82
84
83
53
80
ממוצע
שלוש החברות המובילות במדד השירות לשנת 2021 בתחום ביטוח הדירה:
שומרה:
ציון משוקלל: 90
תשלום תביעות: החברה הצטיינה בציון של 92 בשיעור התביעות שאושרו ובציון של 91 במהירות הטיפול בתביעות. המספרים הללו מצביעים על יעילות גבוהה בטיפול בתביעות הלקוחות ובמהירות הטיפול.
שביעות רצון: החברה קיבלה ציון של 93, מה שמצביע על רמת שביעות רצון גבוהה מצד הלקוחות.
כלים דיגיטליים: החברה קיבלה ציון של 79, מה שמצביע על השקעה בכלים דיגיטליים לשירות הלקוחות.
ליברה:
ציון משוקלל: 89
תשלום תביעות: החברה הצטיינה בציון הגבוה ביותר של 97 בשיעור התביעות שאושרו ובציון של 97 במהירות הטיפול בתביעות, מה שהופך אותה לאחת החברות המובילות בתחום.
שביעות רצון: החברה קיבלה ציון של 96, מה שמצביע על שביעות רצון גבוהה מאוד מצד הלקוחות.
כלים דיגיטליים: החברה קיבלה ציון מרשים של 96, מה שמצביע על התמקדות בטכנולוגיה ובכלים דיגיטליים לשירות הלקוחות.
הפניקס:
ציון משוקלל: 88
תשלום תביעות: החברה קיבלה ציון של 93 בשיעור התביעות שאושרו ובציון של 88 במהירות הטיפול בתביעות.
שביעות רצון: החברה קיבלה ציון של 97, מה שמצביע על שביעות רצון גבוהה מצד הלקוחות.
כלים דיגיטליים: החברה קיבלה ציון של 91, מה שמצביע על השקעה טובה בכלים דיגיטליים לשירות הלקוחות.
החברות המובילות הצטיינו בפרמטרים השונים והצגו ביצועים גבוהים ברוב התחומים, וזאת בהתאם לציונים שהוענקו להם במדד.
מדד השירות לשנת 2021 מורכב מכמה רכיבים עיקריים, כל אחד עם משקלו המסוים בחישוב הציון הכולל:
"מצאתם טעות?" - תעדכנו אותנו. יחד נעשה את האתר טוב יותר!
דווח על טעות