ביטוח סיכון חיים בלבד 2022
מדד שירות בביטוח סיכון חיים בלבד
תשלום תביעות
משוקלל
שיעור תשלום תביעות
מהירות טיפול בתביעות
טיפול בלקוחות
תלונות ציבור
זמן מענה טלפוני
כלים דיגיטליים
איילון
86
98
99
96
77
82
81
74
הפניקס
85
95
93
97
74
78
84
90
AIG
85
94
92
95
83
73
69
86
מגדל
84
87
92
82
80
89
81
81
מנורה
82
83
91
75
79
90
68
89
כלל
81
84
92
77
78
84
75
89
ביטוח ישיר
80
72
95
50
81
85
97
86
הראל
80
84
95
74
80
87
46
89
הכשרה
70
68
94
42
77
67
61
74
ממוצע
81
85
94
76
79
81
73
84
הטבלה מציגה את ביצועי חברות הביטוח השונות במדד השירות לשנת 2022 בתחום ביטוח סיכון חיים. הטבלה מכילה את הפרמטרים הבאים:
הטבלה מצביעה על הביצועים השונים של כל חברת ביטוח, ומאפשרת לצרכן לבחור באופן מושכל את החברה המתאימה לו ביותר.
בוא נתאר את חברות הביטוח לפי רכיבי המדד החשובים ביותר:
מדד השירות ביטוח חיים לשנת 2022
בעידן המידע והדיגיטל, הצרכנים מצפים לשירות מהיר, אפקטיבי ושקוף. רשות שוק ההון הבינה את החשיבות המרכזית של השירות ללקוח והקימה מדד שירות המטרתו לדרג את הגופים המוסדיים וחברות הביטוח לפי רמת השירות שהם מעניקים ללקוחותיהם. המטרה העיקרית של המדד היא להוות תמריץ אפקטיבי לשיפור השירות והגברת התחרות לטובת הצרכן. כאשר המבוטח נמצא במרכז, הרשות מקדמת התנהלות הוגנת מצד הגופים המוסדיים, כך שהמבוטח יוכל לקבל החלטות מושכלות ולממש את זכויותיו באופן מלא.
רכיבי המדד לשנת 2022:
"מצאתם טעות?" - תעדכנו אותנו. יחד נעשה את האתר טוב יותר!
דווח על טעות